Postaw na jakość i profesjonalną obsługę w nowym sklepie internetowym Euro-Box!

FAQ

  • Szybka realizacja

    Szybka realizacja

    Realizujemy wysyłkę towaru tego samego dnia do godziny 11:00

  • Dostawa

    Dostawa

    Wysyłamy towar do paczkomatów, oraz kurierem do drzwi. Średni czas dostawy wynosi jeden dzień roboczy.

  • Gwarancja

    Gwarancja

    Aż 24 miesiące gwarancji na towar oferowany w sklepie internetowym

  • Zwroty

    Zwroty

    Gwarantujemy zwrot środków w ciągu 7 dni roboczych za zwrócone zamówienie.

Najczęściej zadawane pytania

Icon for groupJak założyć konto w serwisie?

Aby założyć konto w serwisie należy uzupełnić formularz rejestracyjny  Pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem serwisu i jego akceptacji.

Icon for mobile_paymentJak można zapłacić za zakupy?

- za pomocą płatności elektronicznych online: szybkiego przelewu, systemu płatności mobilnych BLIK lub za pomocą karty płatniczej (Visa, Mastercard);

-przelewem tradycyjnym

- odliczoną gotówką przy odbiorze.

Icon for shopping_bagJak sprawdzić status mojego zamówienia?

By móc śledzić status swojego zamówienia, przed jego złożeniem musisz zarejestrować konto w serwisie. Po złożeniu zamówienia wystarczy zalogować się na swoje konto, a następnie wybrać opcję „Twoje zamówienia”.

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym serwisie możesz uzyskać informację na temat statusu Twojego zamówienia kontaktując się bezpośrednio z nami.

Icon for image_placeholderCzy dostanę fakturę VAT za zamówienie?

Dowodem zakupu do każdego zamówienia jest faktura VAT, która zostaje wysłana w wiadomości w dniu wysyłki towaru. Jeżeli, przy składaniu zamówienia nie zostaną podane dane do faktury, wystawimy fakturę imienną na dane odbiorcy. Nie ma możliwości korygowania danych na wystawionym dokumencie.

Icon for delivery_box_2Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówienie?

Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Należy wypełnić formularz zwrotu i załączyć go do przesyłki.

Icon for secureCo zrobić, gdy chcę złożyć reklamację?

Towar oferowany w sklepie internetowym jest objęty 24-miesięczną gwarancją. W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz przesłać go na adres mailowy sklep@eurobox.pl.

Icon for barcodeJak zmierzyć zamek?

1. Długość korpusu

2. Średnica otworu montażowego. Jeżeli zamek jest spłaszczony z jednej strony należy zmierzyć średnicę z obu stron.

3. Średnica zamka

4. Długość rygla, mierzona od środka otworu montażowego. Jeżeli krzywka jest przegięta, należy zmierzyć przegięcie z pominięciem jednej grubości blachy.

Zamki występują w dwóch systemach kodowania: różny kod (każdy zamówiony zamek będzie miał inny numer klucza) oraz jeden kod (każdy zamek będzie miał identyczny numer klucza i wszystkie będą się wzajemnie otwierać)

Logowanie

Zapomniałeś hasła?

Zarejestruj się
Rejestracja nowego konta