-
Szybka realizacja
Realizujemy wysyłkę towaru tego samego dnia do godziny 12:00
-
Dostawa
Wysyłamy towar do paczkomatów oraz kurierem do drzwi. Średni czas dostawy wynosi jeden dzień roboczy.
-
Gwarancja
Aż 24 miesiące gwarancji na towar oferowany w sklepie internetowym
-
Zwroty
Gwarantujemy zwrot środków w ciągu 7 dni roboczych za zwrócone zamówienie.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jak założyć konto w serwisie?
Aby założyć konto w serwisie należy wypełnić formularz. Na podany adres e-mail otrzymasz jednorazowy kod logowania.
Gotowe! Od teraz masz dostęp do aktualnego statusu zamówień, historii zakupów oraz narzędzi do zarządzania swoim kontem.

Jak można zapłacić za zakupy?
- za pomocą płatności elektronicznych online: szybkiego przelewu, systemu płatności mobilnych BLIK lub za pomocą karty płatniczej (Visa, Mastercard);
-przelewem tradycyjnym
- odliczoną gotówką przy odbiorze.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienia złożone do godziny 12:00 od poniedziałku do piątku realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie granicznej będą wysłane następnego dnia. Aby dowiedzieć się więcej o czasie dostawy u poszczególnych przewoźników kliknij tutaj.
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
- Szybkie logowanie – wystarczy użyć adresu e-mail, który podałeś przy składaniu zamówienia. Instrukcję znajdziesz w zakładce "Jak założyć konto w serwisie?"
- Chatbot na stronie – wpisz swoje zapytanie, a nasz chatbot udzieli Ci aktualnych informacji o statusie zamówienia.
- Kontakt z konsultantem – skontaktuj się z nami, a nasz zespół pomoże Ci uzyskać potrzebne informacje.
Jak wykorzystać rabat na zakupy?
Dodaj towar do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie. Gdy będziesz w oknie "informacja" z prawej strony wyświetli się pole w którym należy wpisać wygenerowany kod rabatowy.

Czy dostanę fakturę VAT za zamówienie?
Dowodem zakupu do każdego zamówienia jest faktura VAT, która zostaje wysłana w wiadomości w dniu wysyłki towaru. Jeżeli, przy składaniu zamówienia nie zostaną podane dane do faktury, wystawimy fakturę imienną na dane odbiorcy. Nie ma możliwości korygowania danych na wystawionym dokumencie.
Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówienie?
Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Należy wypełnić formularz zwrotu i załączyć go do przesyłki.
Przesyłkę o maksymalnych wymiarach 41 x 38 x 64 cm nadasz za darmo przez Paczkomaty InPost 24/7. W tym celu wypełnij formularz: https://szybkiezwroty.pl/pl/Euro-Box
Co zrobić, gdy chcę złożyć reklamację?
Towar oferowany w sklepie internetowym jest objęty 24-miesięczną gwarancją. W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz przesłać go na adres mailowy sklep@eurobox.pl.
Jak zmierzyć zamek?
Nasz konsultant pomoże Państwu w doborze odpowiedniego zamka, w tym celu należy podać informacje o:
1. Długości korpusu
2. Średnicy otworu montażowego. Jeżeli zamek jest spłaszczony z jednej strony należy zmierzyć średnicę ze strony spłaszczonej oraz wypukłej.
3. Średnicy zamka
4. Długości rygla, mierzonej od środka otworu montażowego.
5. Jeżeli krzywka jest przegięta, należy zmierzyć przegięcie z pominięciem jednej grubości blachy.
6. Kącie obrotu klucza
7. Systemie kodowania - zamki występują w dwóch systemach kodowania: różny kod (każdy zamówiony zamek będzie miał inny numer klucza) oraz jeden kod (każdy zamek będzie miał identyczny numer klucza i wszystkie będą się wzajemnie otwierać).
Dla zamków z różnym kodem klucza w systemie MASTER jest możliwość dokupienia klucza serwisowego, który będzie otwierać wszystkie te zamki.
