Potrzebujesz towaru na już? Zamówienia złożone do godziny 11:00 zostaną zrealizowane z wysyłką tego samego dnia! 🚚✨

FAQ

  • Szybka realizacja

    Szybka realizacja

    Realizujemy wysyłkę towaru tego samego dnia do godziny 11:00

  • Dostawa

    Dostawa

    Wysyłamy towar do paczkomatów oraz kurierem do drzwi. Średni czas dostawy wynosi jeden dzień roboczy.

  • Gwarancja

    Gwarancja

    Aż 24 miesiące gwarancji na towar oferowany w sklepie internetowym

  • Zwroty

    Zwroty

    Gwarantujemy zwrot środków w ciągu 7 dni roboczych za zwrócone zamówienie.

Najczęściej zadawane pytania

Icon for groupJak założyć konto w serwisie?

Aby założyć konto w serwisie należy uzupełnić formularz rejestracyjny  Pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem serwisu i jego akceptacji.

Icon for mobile_paymentJak można zapłacić za zakupy?

- za pomocą płatności elektronicznych online: szybkiego przelewu, systemu płatności mobilnych BLIK lub za pomocą karty płatniczej (Visa, Mastercard);

-przelewem tradycyjnym

- odliczoną gotówką przy odbiorze.

Icon for delivery_box_1Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia złożone do godziny 10:00 w poniedziałki oraz złożone do godziny 12:00 od wtorku do piątku realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie granicznej będą wysłane następnego dnia. Aby dowiedzieć się więcej o czasie dostawy u poszczególnych przewoźników kliknij tutaj.

Icon for shopping_bagJak sprawdzić status mojego zamówienia?

By móc śledzić status swojego zamówienia, przed jego złożeniem musisz zarejestrować konto w serwisie. Po złożeniu zamówienia wystarczy zalogować się na swoje konto, a następnie wybrać opcję „Twoje zamówienia”.

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym serwisie możesz uzyskać informację na temat statusu Twojego zamówienia kontaktując się bezpośrednio z nami.

Icon for coinJak wykorzystać rabat na zakupy?

Dodaj towar do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie. Gdy będziesz w oknie "informacja" z prawej strony wyświetli się pole w którym należy wpisać wygenerowany kod rabatowy.

Icon for image_placeholderCzy dostanę fakturę VAT za zamówienie?

Dowodem zakupu do każdego zamówienia jest faktura VAT, która zostaje wysłana w wiadomości w dniu wysyłki towaru. Jeżeli, przy składaniu zamówienia nie zostaną podane dane do faktury, wystawimy fakturę imienną na dane odbiorcy. Nie ma możliwości korygowania danych na wystawionym dokumencie.

Icon for delivery_box_2Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówienie?

Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Należy wypełnić formularz zwrotu i załączyć go do przesyłki.

Icon for secureCo zrobić, gdy chcę złożyć reklamację?

Towar oferowany w sklepie internetowym jest objęty 24-miesięczną gwarancją. W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz przesłać go na adres mailowy sklep@eurobox.pl.

Icon for questionJak zmierzyć zamek?

Nasz konsultant pomoże Państwu w doborze odpowiedniego zamka, w tym celu należy podać informacje o:

1. Długości korpusu

2. Średnicy otworu montażowego. Jeżeli zamek jest spłaszczony z jednej strony należy zmierzyć średnicę ze strony spłaszczonej oraz wypukłej.

3. Średnicy zamka

4. Długości rygla, mierzonej od środka otworu montażowego.

5. Jeżeli krzywka jest przegięta, należy zmierzyć przegięcie z pominięciem jednej grubości blachy.

6. Kącie obrotu klucza

7. Systemie kodowania - zamki występują w dwóch systemach kodowania: różny kod (każdy zamówiony zamek będzie miał inny numer klucza) oraz jeden kod (każdy zamek będzie miał identyczny numer klucza i wszystkie będą się wzajemnie otwierać).

Dla zamków z różnym kodem klucza w systemie MASTER jest możliwość dokupienia klucza serwisowego, który będzie otwierać wszystkie te zamki.

Logowanie

Zapomniałeś hasła?

Zarejestruj się
Rejestracja nowego konta

Euro-Box Sp. z o.o Reviews with ekomi-pl.com